Saturday, October 29, 2016

Eenvoudige Handel Strategieë Commodities

Tipes Commodity Trading Strategies Opdateer 24 Februarie 2016 kommoditeit verhandel strategieë is eenvoudig die basis vir waarom en wanneer jy sal koop en verkoop kommoditeite. Jy moet 'n paar goed deurdagte strategieë het voordat jy begin handel kommoditeite. Dit beteken nie kyk na die finansiële nuus of lees van 'n kommoditeit nuusbrief vir die nuutste handel wenke. Inteendeel, moet jy konsekwent strategieë wat sal jou laat weet onder watter omstandighede sal jy koop, verkoop en jou verliese te beperk het. Die meeste kommoditeit handel strategieë gebruik een of ander vorm van tegniese ontleding vir die handel besluite. Ek gebruik hoofsaaklik tegniese ontleding toe ek handel, maar ek het ook die beginsels van die markte te monitor. Siek bespreek eers die basiese kommoditeit handel strategieë met behulp van tegniese ontleding en dan siek sluit 'n paar inligting oor die gebruik van fundamentele analise vir verhandeling kommoditeite. Die meeste kommoditeit handel strategieë bestaan ​​uit óf 'n reeks handel of tempo metodologie. Elke tipe strategie het sy voor - en nadele, so dit is aan jou persoonlike smaak op watter tipe strategie beste kan werk vir jou. Ek gebruik eintlik variasies van beide tipes strategieë in my handel. Range Trading Strategie Range handel in kommoditeite beteken eenvoudig koop naby die onderkant van 'n reeks (ondersteuning) en verkoop aan die bokant van 'n reeks (weerstand). Nog 'n manier om te kyk na hierdie strategie is dat 'n mens kan kyk na 'n kommoditeit te koop nadat dit 'n baie verkoop ervaar en raak oorverkoop. Teenoorgesteld, kan 'n mens kyk na 'n kommoditeit te verkoop nadat dit 'n lang lopie gehad en raak oorkoop. Daar is talle aanwysers wat oorgekoop en oorverkoopte vlakke soos RSI, Stochastics, Momentum en tempo van verandering te meet. Hierdie strategieë werk goed wanneer die mark het geen noemenswaardige tendens. Dit kan egter 'n handelaar 'n string van slegte verliese het toe 'n mark 'n groot tendens vorm, soos markte oorkoop of oorverkoop vir lang tydperke kan bly. Trading breakouts Trading breakouts in kommoditeite beteken dat 'n handelaar sal kyk na 'n kommoditeit te koop, want dit maak nuwe hoogtepunte en verkoop 'n kommoditeit, want dit maak nuwe laagtepunte. Nuwe hoogtepunte en laagtepunte kan maklik raakgesien op 'n grafiek, want dit is die pieke en trôe. Baie professionele handelaars gebruik hierdie tegnieke wanneer hulle die bestuur van groot bedrae geld. Die filosofie van hierdie strategie is eenvoudig 'n mark kan nie sy tendens voortgaan sonder om nuwe hoogtepunte of nuwe laagtepunte. Hierdie strategie werk die beste wanneer kommoditeite sterk trending. Dit maak nie saak of die neiging is op of af, as jy wil koop nuwe hoogtepunte en verkoop (kortsluiting) nuwe laagtepunte. Die nadeel van hierdie strategie is dat dit verrig baie swak wanneer markte hoef te vestig sterk tendense. Fundamentele Trading Strategie Terwyl handel breakouts en handel reekse gewoonlik kom met spesifieke Opstellings vir die koop en verkoop van kommoditeite, fundamentele handel laat veel meer ruimte vir interpretasie. Byvoorbeeld, kan jy sojabone te koop, want die weer droog is gedurende die somer en jy verwag 'n baie kleiner oes. Of, jy verwag eis te verhoog vir ru-olie uit China, so jy koop olie termynkontrakte. Ek het nie hierdie tipe van handel aanbeveel vir die nuwe kommoditeitshandelaar, aangesien menings maklik die hype wat dikwels in die nuus kan beïnvloed. Erger nog, sal jy wonder waar om in en uit die ambagte te kry. Jy kan kry gelukkig 'n paar keer die handel van die nuus, maar hierdie tipe van handel beweer 'n groot deel van die slagoffers elke year. Simple handel strategieë 8211 Die 2X Binne Dag Strategie Don8217t Maak eenvoudige handel strategieë ingewikkeld gedink dat baie handelaars konsekwent oor obsessief is hoe om eenvoudige handel strategieë wat die laagste risiko en die hoogste beloning bied skep. Ek kan verband hou met hierdie, want ek gebruik om te gaan deur middel van hierdie tipe van denke proses myself 'n paar jaar gelede. Ek het altyd gedink oor hoe om my risiko te verminder en my wins potensiaal te verhoog en it8217s nie iets that8217s altyd maklik om te doen. Op 'n dag deur toeval, ek het gestruikel oor 'n handels patroon wat my toegelaat het om die mark te betree met 'n baie lae risiko, terwyl die handhawing van die vermoë om aansienlik baat. Wat ek graag die beste oor hierdie metode was die sterk momentum wat volg nadat die inskrywing sein geaktiveer. Hierdie strategie werk met aandele, termynkontrakte, kommoditeite en Forex in die geval dat jy enige van hierdie markte handel te dryf. Die 2X Binne Dag Strategie kan verminder Risiko Byna Hierdie strategie is baie maklik om te vind op OHLC grafiek en I8217m seker na hierdie handleiding sal jy geen probleem hê om 'n paar voorbeelde jouself. Die eerste ding wat jy nodig het is 'n sterk tendens gaan óf op of af. Enigiemand wat my tutoriale volg of wat ingeskryf is in die kursusse weet I8217m 'n groot voorstander van die gang met die huidige mark neiging. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die voorraad in hierdie voorbeeld sterk trending. Jy wil om seker te maak dat jy goed trending markte te vind, sodat jou kans vermy om gestop uit is aansienlik verminder en jou wins potensiaal is aansienlik toegeneem. Maak seker dat jy altyd die tendens op 'n daaglikse Charts Die 2X Binne Dag Stel Up Sodra jy die tendens moet jy die werklike opstel te identifiseer. Die 2X binnekant dag is 'n keël vorm patroon wat twee binne dae het binnekant van mekaar. Ek ontwikkel hierdie opgestel om dae te vind binne 'n tendens wanneer die mark vertraag aansienlik en neem 'n blaaskans van wisselvalligheid. Dit bied my die geleentheid tydens 'n stil tydperk te betree voordat wisselvalligheid optel weer. Ek ook kyk na die feit dat daar geen laer laagtepunte gemaak en prys aksie was in staat om in stand te hou in die vorige lae toon voortgesette sterkte kan voorlê. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe elkeen day8217s hoë en lae is binne-in die vorige day8217s handel reeks. Dit is die tipe opstel wat jy wil om uit te vind wanneer die handel die 2X Binne Dag opgestel. Elke dag is binne van die vorige dag Jy kan 'n nader kyk van die patroon in hierdie voorbeeld te kry. Let op hoe elke daaropvolgende dag is binne-in die vorige een. Die handel aksie kry baie streng wat jou risiko vlak verlaag aansienlik wanneer jy opstelling met 'n lae wisselvalligheid betree soos hierdie een die inskrywing is 05 sent bo die prys hoog wat op dag drie en jou stop verlies is plek 0.10 hieronder die derde day8217s lae prys. Die inskrywing sein moet geaktiveer word op die vierde dag. As jou koop stop nie ontslae veroorsaak op die vierde dag moet jy jou bestelling te kanselleer en die handel is nietig. As gevolg van lae onbestendigheid Die Risiko is laag op die opstel Sodra die inskrywing stop is geaktiveer moet jy altyd onmiddellik 'n stop verlies einde hieronder dag drie vernedering sit. Die wins teiken vir hierdie strategie is ingestel op 4 keer jou risiko vlak. In hierdie spesifieke geval was die risiko net 0,55 sent, sodat die wins teiken sou wees 2.20 by jou inskrywing prys. Jy kan die hele reeks van toegang tot uitgang in hierdie voorbeeld sien. Ambagte met risiko van minder as 1.00 wat 4 keer wins potensiaal word beskou as baie lae risiko handelsgeleenthede en dit is wat die 2X Binne Dag Strategie bied. Die risiko vir Beloning verhouding Op hierdie strategie is die beste wat ek gesien het 2X strategie werk Om die negatiewe kant van die 2X Strategie werk ewe goed om die negatiewe kant as dit nie na die onderstebo. Jy kan sien in hierdie voorbeeld hoe die voorraad breek die uptrend en is die ontwikkeling van 'n goeie af tendens. Dit is 'n goeie voorbeeld van die tipe handel aksie wat jy wil sien voordat die handel opgestel. Die begin van 'n tendens is 'n wonderlike plek om te gaan, want momentum gewoonlik toeneem as tendense voortduur beweeg in dieselfde rigting. Uptrend breek en verslechtering neiging Begin Sodra jy dat die mark te vestig of vee jou handel is in 'n verslechtering neiging, moet jy isoleer die opstel. In hierdie geval sal jy weer kyk vir 2 dae wat onder die hoë prys van die vorige dag en bo die lae prys van die vorige dag. Sodra jy sien die opstel van 'n paar keer wat jy sal begin oor die merk dit en oor weer wanneer jy kaarte scan vir jou daaglikse treffer lys. Jy kan sien in hierdie voorbeeld presies wat die opstel lyk. Elke Dae Hoë prys is laer as die vorige dae Hoë prys en elke Dae Lae prys is hoër is as die vorige Dae Lae prys Sodra jy identifiseer en te isoleer die opstel kan jy jou verkoop stop inskrywing bestel 0.05 sent laer as die lae op dag drie en jy een keer kry gevul moet jy jou stop verlies (koop halte) bestel 0,15 sent bo die hoë wat bereik is op dag drie plaas. Hierdie voorbeelde wys presies waar die beskermende stop verlies en die inskrywing verkoop stop vlakke gaan. Sodra Entry Stop geaktiveer The Stock Lyk Nooit Terug Jy kan die hele reeks op 'n daaglikse skedule wat jy 'n effens ander perspektief op die opstel en die hele handel volgorde kan gee sien. Die sleutel tot hierdie strategie is isoleer patrone waar jou risiko uiters so beperk as hierdie twee voorbeelde Ek voorsien vir jou vandag. Die risiko vir elk van hierdie twee voorbeelde is minder as 1,00. Dit is 'n groot risiko vir 'n bedryf wat oral kan oplewer 2,00-4,00 in wins. Let The Stock Val 'n ander punt Na Ons het uit die handel Volgende keer sal ek meer binnekant dag strategieë te demonstreer sodat jy kan neem voordeel van lae risiko inskrywing geleenthede. Vir meer inligting oor hierdie onderwerp, gaan asseblief na: Maak Dag Trading Werk en Dag Trading Met Korttermyn Prys Patrone Deur Roger Scott Senior Trainer Market GeeksSimple handel strategie in kommoditeitspryse Eenvoudige handel strategie in kommoditeitspryse Hi All handel Goeroes, laat my myself voor te stel sodat niemand moet hierdie strategie blindelings volg. Ek het handel in kommoditeitspryse begin vir laaste 1jr. Verlore 1.2Lks (te danke aan net Silwer) tot Oktober 2012. Ek gebruik 'n paar TA maak en gebruik om handel te dryf. Het jy 'n sukses, maar as gevolg van 'n paar groot mislukking in silwer gemaak die groot verlies. Nou kom om my strategie. Dit lyk baie baie eenvoudig en soms selfs ek glo nie of dit sal werk die hele TOESTAND Ek het cheked die grafiek van ru / aluminium / lei / sink / silwer / goud gebaseer op net RSI. wanneer ooit die RSI is onder 30, die koop van die comodity en wanneer RSI is bo 70 verkoop die kommoditeit daar 'n leemte (RSI bo 70, paar keer comodity bly bo 70 vir 'n geruime dag), maar dit is nie onder 30. Vir hierdie ook Ek het een of ander manier gedink het, maar in hierdie die vereiste marge is bietjie hoog. Kom ons sê vir ru, neem die voorbeeld hieronder Dag-1 - close prys 5200 ---- RSI is 70 Dag-3 - close prys 5312 ---- RSI is 76 Dag-3 - close prys 5423 ---- RSI is 80 my 1ste baie verkoop sal word by 5200, sal 2 wees by 5300 en 3 sal wees by 5400 (gebaseer op my marge wat 2LK) Max Ek sal handel in 3lots. So my Gem sal kom om 5300. Advantage: Ek hoef nie op soek die prys elke keer Geen SL Beloning sal baie goed wees om te hou (dit kan wees soos 3lots100 300Rs90K in 1 of 2month) Wil jy meer marge wagtydperk is hoë noot: Ek het die kaarte nagegaan word vir 5yrs vir al die bogenoemde Onlangse sukses genoem comodities is Koop in Silver mini (verlede week) nou sy gee 800Points per lot. Frns, ek het U waardevolle kommentaar, voorstelle en hoe ons kan maak hierdie stelsel MEER onfeilbaar. hoekom ek twyfel omtrent is becus sy te maklik Oorspronklik gepos deur srikantpreddy Hi All handel Goeroes, laat ek myself sodat niemand hierdie strategie blindelings moet volg. Ek het handel in kommoditeitspryse begin vir laaste 1jr. Verlore 1.2Lks (te danke aan net Silwer) tot Oktober 2012. Ek gebruik 'n paar TA maak en gebruik om handel te dryf. Het jy 'n sukses, maar as gevolg van 'n paar groot mislukking in silwer gemaak die groot verlies. Nou kom om my strategie. Dit lyk baie baie eenvoudig en soms selfs ek glo nie of dit sal werk die hele TOESTAND Ek het cheked die grafiek van ru / aluminium / lei / sink / silwer / goud gebaseer op net RSI. wanneer ooit die RSI is onder 30, die koop van die comodity en wanneer RSI is bo 70 verkoop die kommoditeit daar 'n leemte (RSI bo 70, paar keer comodity bly bo 70 vir 'n geruime dag), maar dit is nie onder 30. Vir hierdie ook Ek het een of ander manier gedink het, maar in hierdie die vereiste marge is bietjie hoog. Kom ons sê vir ru, neem die voorbeeld hieronder Dag-1 - close prys 5200 ---- RSI is 70 Dag-3 - close prys 5312 ---- RSI is 76 Dag-3 - close prys 5423 ---- RSI is 80 my 1ste baie verkoop sal word by 5200, sal 2 wees by 5300 en 3 sal wees by 5400 (gebaseer op my marge wat 2LK) Max Ek sal handel in 3lots. So my Gem sal kom om 5300. Advantage: Ek hoef nie op soek die prys elke keer Geen SL Beloning sal baie goed wees om te hou (dit kan wees soos 3lots100 300Rs90K in 1 of 2month) Wil jy meer marge wagtydperk is hoë noot: Ek het die kaarte nagegaan word vir 5yrs vir al die bogenoemde Onlangse sukses genoem comodities is Koop in Silver mini (verlede week) nou sy gee 800Points per lot. Frns, ek het U waardevolle kommentaar, voorstelle en hoe ons kan maak hierdie stelsel MEER onfeilbaar. hoekom ek twyfel omtrent is becus sy te maklik Eerstens, dankie vir die deel van jou gedagtes. tov RSI. Hier is my 2 sent. jy handel dryf die daaglikse kaarte. RSI verskyn om jaar 70/80/90 vlakke sê. Dienooreenkomstig ru klim 100-150 punte elke sessie. en dan ru beweeg sywaarts en Sosiale dip om 40-50 punte. Gedurende hierdie tyd RSI daal tot 50/40 en dan zoom ru hervat sy uptrend en maak nuwe hoogtepunte. jou vroeër gemiddelde van RSI gaan tevergeefs hipoteties. en jy het om weer te begin. Ru was net 'n voorbeeld vir my punt oor te dra. Maar aangesien, youve gesien dit vir die afgelope 5 jaar. waarskynlik winsgewend te wees vir daardie spesifieke kommoditeit. Stop verlies moet gedefinieer word. Markte kan irrasionele buite dié gemiddeld kapasiteit wees. Moenie twyfel jou strategie net omdat sy eenvoudig. As dit werk, gaan baie goed geld. eenvoudig. Bemoeilik dinge, self-twyfel, sê quotyes. butquot sal maak dat baie handelaars spring van die een na die ander. terwyl hul 'n / c is leeggemaak. dank en alles van die beste. Geredigeer deur comm4300 24 Desember 2012 by 17:20. Rede: meer. Re: Simple handel strategie in kommoditeitspryse Dankie gurmy, comm4300 vir jou post. Sover ek onthou die kaarte vir laaste 5ys (Ek sal weer weer bewys), nie van die kommoditeit is ooit RSI van 90. bereik En as daar is daar bo RSI 80, dit is net 'n blinde kort (kan wees wat jy hoef te avg 1lot meer) en onder 20 is 'n blinde koop. Met Sosiale dip om 40-50 punte in ru-(kombineer met sywaartse beweging vir 'n paar dae) sal die RSI nooit steek om 40/50. Hierdie punt wat ek sal weer bewys Tot my geval meer soliede maak, ek sal post 'n paar kaarte kan sê net op ru-(verskeie kere). kan ons gesamentlik heroorweeg die grafiek. As ek mis iets. Frns: Ek vra al die kommoditeitshandelaar om te kyk na hul eie vir ander kommoditeite as well. Ja Mkt is irrasioneel en beslis 2lk is so 'n klein bedrag, wat acct sal in no-time leeggemaak en ek opreg dink SL is 'n moet. Re: Simple handel strategie in kommoditeitspryse okay. sonder om te probeer om die skrywer te ontmoedig om te kom met iets eenvoudig en waarskynlik effektiewe. Hier is 'n grafiek waar hierdie strategie nie kan gewerk of waarskynlik sou gekraak die handelaars geduld. die grafiek is vanaf sharekhans handel tier. RSI standaard instellings. eerste kort sneller gekom om 08-November-2011 RSI - 70 iets. 4738 tweede kort sneller het die volgende dag 09-November RSI - 76,04. 4859 derde lot kort op RSI 81,37 16-November 5150 Gemiddeld kort 4915,66 Selfs die klein regstelling het nie gekom om hierdie gemiddelde koste van ons. Om die waarheid te ru aangeraak 'n hoogtepunt van 5342. dink die M2M dat youd betaal. die volgende paar dae, het aan 'n regstelling. d. w.z 16 Desember 2011 ru gedaal tot 4903. en die opgetrek weer. en uiteindelik op 01-Februarie-2012 het ru-druppel aan 4855 - onder ons gemiddelde kort vlak. hierdie spesifieke handel begin van 8 November 2011 en duur 3 maande. totdat 01-Februarie-2012. dink die M2M en die vlak van geduld wat vereis word sou vashou aan hierdie posisie. weer. Nie probeer om die handelaar te ontmoedig. net deel van my opinie. wat gebeur met M2M - jy 'n goeie buffer nodig het. In hierdie handel ru verskuif na 5342 uit ons gemiddeld van 4915 I. E 427 punte. x 3lots 1281 punte wat gebeur met opbrengskoers. u handel 1 baie met 2lkh en geld te maak. opbrengskoers kom neer. net vir die hele 3 baie gemiddelde inkom. en die handel werk uit. ons het 'n paar winste. anders verlies. Oorspronklik gepos deur anuragmunjal Dag-1 - close prys 5200 ---- RSI is 70 Dag-3 - close prys 5312 ---- RSI is 76 Dag-3 - close prys 5423 ---- RSI is 80 My 1ste baie verkoop sal wees op 5200, sal 2 wees by 5300 en 3 sal wees by 5400 (gebaseer op my marge wat 2LK) Max Ek sal handel in 3lots. So my Gem sal kom om 5300. Anurag bro. Kan jy asseblief uitbrei jou punt. Ek het begin handel in hierdie stelsel en het 'n goeie sukses liewe vriend sedert ur vraag gevra. is hipotetiese .. dag 1 noue 5200 verkoop teen 5200. dag 2 oop 5150..what sal u doen. dit is 'n verloor strategie frm die begin. whwnever u kry. U kry in een lot. wanneer u verloor, u verloor in 3 baie. die oomblik u handel ur 2 baie, is u op soek na gelykbreek, ná die handel 3 baie, jy is heeltemal aan die genade van WKO. magte. 'n slegte handel in ses maande of 'n jaar het die potensiaal om te uit te wis ur opgehoopte winste en ur marge. dit is eenvoudig gesonde verstand, nie nodig om te kyk op kaarte vir hierdie. Geredigeer deur anuragmunjal 25 Desember 2012 by 11:51. Rede: typoA Eenvoudige Dag Trading Strategie Working met handelaars regoor die wêreld I8217ve opgemerk 'n gemeenskaplike tema. Dag handelaars maak handel manier te ingewikkeld Hulle plot dosyne aanwysers op hul handel skerm en dan versuim om ambagte te voer met vertroue. In hierdie artikel sal jy leer hoe om vertroue in jou handel besluite deur die gebruik van 'n eenvoudige dag handel strategie wat net staatmaak op twee aanwysers. Wat is die beste markte vir hierdie Trading Strategie Hierdie strategie is 'n eenvoudige tendens volgende strategie wat moet werk in enige mark, maar as 'n dag handelaar Ek verkies om termynkontrakte handel. Op Rockwell Trading, handel ons hierdie strategie lewe in ons Live Trading kamers op die volgende markte: E-mini SampP E-mini Dow E-mini SampP Midcap FX Euro 30-jarige T-Bonds Hoe op te rig Jou Kartering sagteware By die keuse van 'n tydperk, verkies ons merk kaarte vir hierdie strategie. As you8217re nie vertroud is met regmerkie kaarte, 'n regmerkie bar voltooi nadat 'n spesifieke aantal ambagte, in plaas van 'n tydraamwerk soos 'n 5 of 15 minute bar. As 'n voorbeeld, ek gebruik 'n 4500 bosluis grafiek vir die E-mini SampP. Dit beteken dat 'n kroeg of 'n kers is geplot elke 4500 ambagte. A bar kan 2 tot 5 minute neem om te voltooi, maar die werklike tyd wat dit neem om werklik doesn8217t saak af te handel. Al wat tel is die bedrag van ambagte wat uitgevoer is in die mark. Die voordeel van die gebruik regmerkie kaarte is dat die aantal bars sal toeneem en afneem na gelang van wisselvalligheid. Wanneer die markte beweeg en daar is meer ambagte, sal jy meer bars het. As die markte is stil jy sal minder bars het. As 'n voorbeeld, sal 'n stel van 4500 ambagte vir die E-mini SampP tipies produseer tussen 7 en 10 bars tydens die 17 uur oornag sessie (16:30 EST en 09:30 EST) sedert die E-mini SampP is nie aktief verhandel gedurende hierdie tyd. Maar in die eerste twee ure van aktiewe handel (09:30-11:30 EST), kan jy verwag tussen 16 en 24 bars, afhangende van die handel aktiwiteit van die dag. Maak 'n regmerkie kaarte verwyder die tyd faktor van kaarte en voeg volume en wisselvalligheid om jou bars. Gee dit 'n probeer en you8217ll waarskynlik vind dat bosluis kaarte is 'n makliker manier om intraday bewegings in die markte wat jy handel te sien. Let. Ons werk regmerkie instellings vir die markte wat ons volg 2-3 keer per jaar, sedert wisselvalligheid in die markte kan verander. Die volgende stap is om die gewilde MACD aanwyser om die grafiek te voeg. Net gebruik die standaard instellings: 26 vir die stadige bewegende gemiddelde 12 vir die vinnig bewegende gemiddelde en 9 vir die bewegende gemiddelde van die MACD 8211 die 8220signal line8221 Ek gebruik die MACD om die rigting van die mark te identifiseer, maar ek gebruik dit met 'n bietjie draai: die mark is in 'n uptrend as die MACD is bo sy sein-lyn en bo die lyn nul. Die mark is in 'n verslechtering neiging as die MACD is laer as die sein-lyn en onder die lyn nul. My kartering sagteware laat my toe om die bars hand van sekere kriteria kleur, en daarom is ek kleur die bars in 'n uptrend (volgens die definisie hierbo) groen en die bars in 'n verslechtering neiging rooi. Om te verhoed dat whipsawed in 'n sywaartse mark en net vang sterk tendense, ons die toevoeging van 'n tweede aanwyser: Bollinger Bands. Ons gebruik die volgende stellings: 12 vir die bewegende gemiddelde 2 vir die standaardafwyking Jy kan intraday handel geleenthede heeldag 8212 met die TradingMarkets Live screener met real time updates op 20 gewilde prys en tegniese aanwysers 8230 Klik hier om te leer hoe vind. Ons gebruik die Bollinger Bands ons inskrywing sein te bepaal: Gee lank met 'n aftrekorder aan die waarde van die Bo-Bollinger Band as die mark is in 'n uptrend (sien definisie hierbo). As jy nie gevul is, pas jou stop om die Bo-Bollinger Band waarde weerspieël solank ons ​​in 'n uptrend bly. Gee KORT met 'n aftrekorder aan die waarde van die Laer Bollinger Band as die mark is in 'n verslechtering neiging (sien definisie hierbo). As jy nie gevul is, pas jou stop om die Laer Bollinger Band solank ons ​​in 'n verslechtering neiging bly weerspieël. Deur die gebruik van aftrekorders sal ons slegs geaktiveer indien prys deur die Bollinger Band, wat 'n voortsetting van die tendens kan sein stoot. Jy sal sien dat hierdie eenvoudige reëls toelaat om 'n sterk neiging om te vang, en dat die gebruik van die Bollinger Bands sal jou help om te verhoed dat baie 8220false signals8221. In ons Eenvoudige Trading Strategie gebruik ons-wisselvalligheid gebaseer uitgange. Ons doel is om verskillende marktoestande te akkommodeer deur gebruik te maak van wyer stop en wins doelwitte in 'n wisselvallige mark, terwyl die gebruik van kleiner stop en wins doelwitte in 'n stil mark. Ons meet die wisselvalligheid van die mark met behulp van die gemiddelde daaglikse Range (ADR). Met die oog op die ADR bereken, meet ons die afstand tussen die Daily High en die Daily Lae. en bou 'n gemiddelde oor die afgelope sewe dae: In die grafiek hieronder kan jy sien dat die daaglikse reeks op 25 Maart 2009 in die e-mini SampP was 36 punte. Jy kan bereken net hierdie reeks vir die afgelope 7 dae en kry die gemiddelde daaglikse Range (ADR). Ons gebruik hierdie ADR ons stop verlies en wins teiken te bereken: Stop Loss ADR 0.10 winsdoelwit ADR 0,15 Soos jy kan sien, is ons met behulp van 10 van die gemiddelde daaglikse Range as 'n stop verlies en 15 van die ADR as 'n wins teiken. Ek raai die gebruik van 'n wins teiken om wins te neem en te kry uit 'n bedryf voordat dit teen jou draai. In byvoeging tot die wins teiken en stop verlies, sal ons 'n handelsmerk te sluit as 'n kroeg voltooi en ons sien 'n MACD crossover. As ons lank en MACD kruisies agter onder die sein lyn, of 'n kort en MACD kruisies agter bo die sein lyn, ons wil die handel te sluit uit 'n posisie in die geval van die tendens omkeer te kry. Hierdie strategie is 'n eenvoudige Dag Trading Strategie that8217s maklik om te verstaan ​​en uit te voer. Toets dit uit en jy sal verbaas wees oor hoe sterk dit is nie. Sodra jy vertroud is met die basiese reëls is, oorweeg waarin jou persoonlike handel voorkeure soos skalering in en uit 'n posisie met behulp van sleep tot stilstand kom of enige bykomende filters waarmee jy gemaklik is. Alles van die beste in jou handel. Energy kommoditeite handel strategie voorbeeld Energie kommoditeite ETF aandele is deel van die globale lys van beursverhandelde fondse beskikbaar vir verhandeling. Hierdie kommoditeit ETF bied nog 'n geleentheid om te belê in kommoditeite of gebruik van hierdie energie ETF aandele vir aktiewe belegging of handel 8211 en dit is wat ek doen. Daar is 'n hele paar verskillende handel strategieë om energie ETF handel. Sommige is gebaseer op fundamentele mening anothers op tegniese ontleding. Ek hou daarvan om 'n globale makro oorsig oor energie kommoditeite Ek skep persoonlik vir my gebruik in 'n portefeulje van posisie ambagte het. Maar om te besluit wat energie beursverhandelde fondse om handel te dryf of om te besluit of 'n lang of kort op die olie ETF Ek gebruik tegniese ontleding gaan. Hierdie unieke kombinasie van globale makro-ontleding met tegniese ontleding is die basis vir handel metodes en portefeulje strategieë ek gebruik in my belegging benadering in posisie ambagte wat gebruik word vir die middel-termyn tyd horisonne soos n paar maande. My swing ambagte wat ek handel in my aktiewe portefeulje laaste net 'n paar dae of weke en is gebaseer op slegs tegniese ontleding. Dit tegniese deel van my aandelemark strategieë is gebaseer op leeswerk van voorraad kaarte en praktiese gebruik van tegniese ontleding, veral relatiewe sterkte. Hier is stappe om winsgewend handel met energie gebaseer ETF maak. Gaan situasie in kommoditeit kompleks Ek gebruik 'n breë basis kommoditeit fonds met simbool DBC dop algemene Commodity indeks. Check ETF aandele dop kommoditeite soos ru-olie, aardgas, verhittingsolie DBE Energie kommoditeite fonds is 'n goeie opsie vir hierdie taak. Gaan individuele kommoditeite ETF aandele en hul situasie vergelyk dit met die kaarte nagegaan in die vorige stappe en besluit wat die beste manier is om hulle te handel. Kommoditeit aanlyn handel inligting wat ons kan sien op die kaarte Die globale kommoditeite fonds breek ondersteuning vlak. Daar is baie van die ruimte vir 'n moontlike af beweeg. Dit lyk soos kommoditeite gaan word begin van 'n verslechtering neiging. So sal ons verkies kort verkoop ambagte. Individuele handel Opstellings vir spesifieke beursverhandelde fondse dan kan gebaseer wees op voorraad kaarte patroon en ander voorraad tegniese ontleding gereedskap. Vind meer oor die verwante bladsye


No comments:

Post a Comment